J
I
K
A
B
پنجشنبه 23 آبان 1398 20:59:30

 

 

بيانيه راهبرد مشاركت عمومي

 

هر سازماني براي تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامي مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكان پذير است كه مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا سازمان مديريت وبرنامه ريزي آذربايجان غربي ،  كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آيين نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرايي و ... را پس از انتشار در تارنماي دستگاه به آدرس http://azgharbi.mporg.ir  از طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و در صورت نياز ابلاغ مجدد آن اقدام مي­ نمايد .

شما مخاطب گرامي مي توانيد هرگونه نظر ، انتقاد و پيشنهاد خود را به يكي از روشهاي زير اعلام نماييد .

1- ارسال به پست الكترونيكي سازمان به آدرس MpoAzGharbi@mporg.ir

2- پر كردن فرم مربوطه در سامانه انتقادات و پيشنهادات سازمان به آدرس  http://azgharbi-sys.mporg.ir/pishnahad

 


كليه حقوق اين سايت متعلق به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان آذربايجان غربي مي‌باشد.
Copyright © 2000-2018 Azgharbi.mporg.ir
Powered by Tetis PORTAL