بيانيه توافق سطح خدمت تارنماي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان آذربايجان غربي
مراجعين محترم؛
بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات تارنماي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان آذربايجان غربي به آگاهي مي رسد:
۱-اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي مي باشد . در صورت بروز هر گونه اشكال و نقض فني به متقاضيان اطلاع رساني خواهد شد.
۲-تارنماي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان آذربايجان غربي امكان ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي را از طريق سامانه دريافت پيشنهادات مردمي فراهم نموده است. شما ميتوانيد به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نماييد.
۳-به محض دريافت درخواست، سعي مي گردد در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده از طريق سامانه ذكر شده و ارائه كد رهگيري به متقاضي اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوري گردد.
۴-اطلاعات خصوصي كه از اين طريق وصول ميگردد، به هيچ وجه دراختيارعموم قرار نميگيرد.
در ذيل اين توافقنامه بيانيه توافق سطح خدمت به تفكيك ، براي تمام خدمات سارمان قرارداده شده است با كليك روي عنوان هر خدمت مي توانيد بيانيه مربوط به آن را مشاهده كنيد .